środa, 8 stycznia 2014

kontynuują karnawał!

kontynuują to co potrafią! 

na ziemi może się wypełnić czas
jeszcze za nim go przeżyjesz
czekasz cierpliwie 
na ostatni dzień 
a on trwa jak wyrok

i tak będzie tydzień po tygodniu 

a ty chcesz tylko znaleźć kawałek nieba
zatańczyć jeszcze walca
i sprawdzić czy krok to nie jest 
odcinek nie do pokonania 
dla wstrętu do życia 

ucieka czas bezpowrotnie 

to co miało wartość zostało po stronie
tych co żyją jeszcze marzeniami 
niech choć oni zaznają człowieczeństwa 
                                      ...©Slawrys... 


Na przełomie roku haker włamał mi się na komputer i wyświetlił komunikat
"KONTYNUUJEMY"
Czyli ci co czytają moje wpisy na blogu to wiedzą, a innym dla przypomnienia:
piekło jest tam gdzie krzewią miłość!
sekta pedofili (te afery w ostatnim roku) wytypowała mnie do wyszydzenia i
stosowała  na mnie trans hipnotyczny i sztuczkę psychologiczną którą sam
przez jakiś czasem nazywałem "Deja vu" ... ale powinno się to nazywać bardziej
"efektem deja vu" ...jest to sztucznie wywołane za pomocą presji psychicznej
i sztuczek psychologicznych które nazywam "sztuką wymuszania".
Obecnie często mi się włamują na komputer i odpowiednie treści oferują powodujące
przypomnienie szkoleń w transie ... no ale tu moja złośliwa natura wychodzi: pisze
nie to co chcieli (jeśli już to częściowo) ale to co czuje i uważam za stosowne.
Pomimo gróźb sprzed lat: "przewidzieli nawet że będziesz się wybudzał z transu i
szkodził ich planom - i tak dopną swego" ...proszę bardzo
KONTYNUUJMY

Tak każdy system i cywilizacja miały swój specyficzny sposób prześladowania
biedniejszych i walki z ubogimi .. współczesny nie odbiega niczym od swych
poprzedników, jedynie poprawił propagandę i wizerunek "niesienia pomocy".
No a jak niosą pomoc to wszyscy na świecie widzą, a co poniektórzy i odczuwają
boleśnie.  Tak zastanawia dlaczego niewolnictwo choć oficjalnie zakazane
jest tak rozpowszechnione i tolerowane a nawet uświęcone? (boży porządek)
Niestety para-obyczajowości nie przeskoczymy .. jest to chyba jak rozumie
konsekwencja choćby takich okresów jak teraz: karnawał !
i tu cytat z bogatego kacyka:
"kto nie ma miedzi ten w domu siedzi"
czyli biedni, bez pieniędzy nie mają prawa się bawić ... dzięki tamu ci co się
zgodzą na podporządkowanie "prawu sponsora" mogą liczyć że wezmą udział
w zabawie (o ile się nimi nie zabawią - bo i tak bywa)!
Tak zabawa kosztem ludzi, rządzi się swoimi zasadami  ... mi się to nigdy nie podobało
to i szybko zostałem odrzutkiem społecznym - Ale karnawał jest i będzie ... na szczęście
część biednych potrafi bawić się bez sponsorów i potrafią zorganizować się. Tu
przypomina mi się z młodości jak często śpiewano piosenkę "upływa szybko życie"


dlatego bawcie się na przekór systemowi; bo faktycznie nigdy nie wiadomo jak
szybko upłynie czas .. czasem uszkodzony kręgosłup jak u mnie i już się drugi
raz nie uda odzyskać straconych karnawałów ...

wspaniałej zabawy wszystkim życzę: Slawrys









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz