środa, 4 stycznia 2017

2017 - nie tylko się zaczął!


           Rok 2017 to kolejna w systemie granica do przekroczenia. Prywatnie
dla mnie zaczął się klasycznie: jak poprzednie lata ... atak sekty pedofilek.
Szefowa groziła mi że wypuszczą gwałcicieli z więzień na moje dzieci.
Słuchanie ich hologramowych przekazów w ramach "głosu boga" nie jest
przyjemne ... zwłaszcza że to one rządzą i mają rzutniki hologramowe,
zaczęły rok udowodnieniem że były ... są ... i będą bezkarne.

Dlatego pewnie będzie fajnie wziąć na patronów roku (za Wikipedią)
rok 2017
św. Brata Alberta i Tadeusza Kościuszkę.
Działali też na terenach gdzie rządzi obecna sekta i szefowe burdelu.
Poznając ich życiorysy zrozumiecie sporo, zwłaszcza to co propaganda
przemilcza:

św._Brat_ Albert/Adam_Chmielowski

Tadeusz_Kościuszko

Te osoby tworząc "dzieło życia" nie poświęcali jak współcześni - życie
czyjeś. Poświęcali się dla dobra tworzenia systemu wartości godnego
pamięci. Przelewali krew swoją i ludzi na dwa sposoby ... warto
o nich pamiętać.
Pewnie napiszę tu kilka wersów:

Walczyli za życie i o życie!

Słów o życiu nie da się zabić,
nawet krew nie da się przelać
bez nadania jej:
koloru i smaku.

Nie ma, aż takich Braci w potrzebie
możesz ich pocieszyć,
pomóc zatrzymać się dalej
nawet zginąć dla nich.

Walczyć o życie przez jego brak
to najtańsza cena jaką płacą;
będąc stali się pomnikiem,
a ktoś wciąż wycenia.

Wolność wciąż za zbiegiem ulic
potrąca się o samotne domy
na pustym trakcie, znają
kierunek: cena za życie i śmierć.
 ..............................Slawrys...

Wersy dla Brata Alberta i T. Kościuszki trudno spisać, wydaje się
że przy ich życiu i tym co zrobili ... hmm... mało każda ilość wersów.
Może coś utrafiłem?!

Co stworzą ludzie w 2017 roku? ... a co ci? co oszukują rzutnikami hologramowymi
i są mistrzyniami wymuszeń i dręczenia?
Ja wiem jedno ... nie przypadek że bili mnie po kręgosłupie i okradli z życia;
cytując:
"... Ronowskiego można wysłać na misje religijną bezkarnie ..."  

Szydzą i prychają w ramach hologramowego systemu.
Tak! wbrew woli możecie wszystko, doskonałość systemu ... władzy taka jest.
Zabijaliście większych i lepszych ode mnie ... nie ma problemu.
Martwy za życia ... dni kolejnego roku nie uświęcę vel nie poświęcę; będzie
to co wymusicie.
To nie jest misja dobrowolna, a przypomnę ... skazaliście mnie na "Czyściec"
gdy miałem 5 lat.
A wasze szyderstwo ze mnie ma zastraszyć ludzi, to co mi zrobiliście ... wiele robicie
bezkarni wielu innym i możecie sporo więcej.

Śmierć i życie św. Brata Alberta i T.Kościuszki pokazuje że żyli w podobnym
systemie i na podobnych zasadach ... tamten system upadł, nie przeżyli tego
ci Dwaj bohaterzy ... tak i współcześni przestępcy upadną, a ich ofiary
umrą szczęśliwie ... a i tak zostanie po tym wszystkim historia mniej lub
bardziej propagandowo "wyczyszczona"!


ilustracja z internetu 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz