sobota, 6 kwietnia 2013

praworęcznym mańkutom zdarza się żyć!

         "Dobrze jest, jeśli możemy robić sobie z życia żarty. 
           Gorzej, gdy jest odwrotnie!"~ ludowe?


"Uczucia podano"

jest takie danie główne

co wydaje się życiem 
konsumuje każdy dzień
wylewając resztki 
na potem 
aż obrzydną 

zabierze wszystkie myśli

w jeden wielki zaułek 
nie zostawi nic prócz
smaku wspomnień 
co będą 
aż obrzydną
            ...Slawrys 


      Temat rzadki acz w patologicznych cywilizacjach - normalny: eksperymenty psychologiczne
na ludziach! 
      Nie wiem czy był kiedykolwiek jakiś okres w dziejach stadnego pożycia, by jakaś grupa
"naukowców" nie wpadła na genialny pomysł: poświęcenia niewygodnej grupy osób
do eksperymentów psychologicznych. Jednym z takich genialnych idiotyzmów było
przerabianie za komuny (przynajmniej w moim regionie, lata 1975-80) leworęcznych na praworęcznych.
Nawet miałem tę "przyjemność" być uczestnikiem takowego. W wieku 8 lat zostałem
poddany kilkuletniemu prześladowaniu psychicznemu i fizycznemu, z skutkiem pozytywnym
stałem się praworęcznym mańkutem. Nie chce mi się zanudzać was opisem 
przeżyć, jednak chciałem poznać inne osoby które pamiętają takie wydarzenia 
i przeżyli takie eksperymenty. Może jak uzbiera się więcej osób to da się napisać
jakiś ciekawy materiał o tym!
pozdrawiam praworęcznych mańkutów! zdrowia! 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz