niedziela, 23 czerwca 2013

letnie orzeźwienie ... zapomnieć o cywilizacji

charcoal drawing 

"jedno więcej orzeźwienie"


znalazłem miejsce w wyobraźni 
z którego wypłynęły uczucia
tworząc na bieżąco strumień

mogłem przy nim, kiedy chce
zebrane grona myśli opłukiwać
z napotkanych łez i tęsknot

świeżość tworząc
pomijałem wczoraj
kreowałem  jutro

dziś zamieniając w radość
która kropla po kropli tworzy 
marzenia o lepszych wspomnieniach
                       ....Slawrys..... 


         Na jakiś czas znudziła mnie cywilizacja i omawianie jej. Samolubnie
opisze wam dziś powstanie tego wiersza powyżej ... najpierw spotkałem 
myśl ...zapisałem ją tak:

"świeżo opłukane"

opłukać chęci z przekory
pod bieżącą wodą
tak by dłonie zachowały 
czystość
wśród gron myśli,
by zachowały się uśmiechy
do wczoraj,
do  dziś,
jutro
by trwanie zachowało świeżość
a przeszłość, gdzieś tam!  
                       ...©Slawrys...

     Potem przebłysk chęci, rozwinąć to w coś o życiu ... coś dłuższego. No i proszę
macie nowy wiersz: "jedno więcej orzeźwienie" 
Pozostaje życzyć przyjemnego czytania. Pozdrawiam! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz