wtorek, 1 marca 2016

czas okrucieństwa!


jedna z prac przeciw pedolom zrobiona 

"...usuniemy ci wszystkie wpisy anty-pedofilskie o sekcie..."

otrzymałem taki komunikat głosowy dziś;
wczoraj osoba z sekty mi też przesłała komunikat:

"...i już nie malujesz słowem..."

(od kilku miesięcy nie mam siły pisać wierszy; szykany i złośliwości i trutki
podsypywane przez sektę niszczą mnie psychicznie i nie daję już zwyczajnie
rady myśleć)
a gdy pisałem zakończenie opowiadania i nadmieniałem o 40 latach intrygi i
szyderstwa z ofiar pedoli .... przesłali mi komunikat:

"i kto taki dowcipny? to my ....(podali nazwę ale nie będę ich reklamował)"

przesyłają mi takie komunikaty głosowe i różne hologramy; wyszydzają
i deprymują by zniszczyć psychicznie i wymusić zanik sił twórczych i by
psychicznie wykończyć ...
gratuluje! potraficie niszczyć konkurencje i ją eliminować!
znalazłem materiał o hologramach taki jak poniżej ...




nie wiem czy to ta sam technologia ...ale mi wyświetlają takie różne postaci i komunikaty
głosowe i szczują psychicznie! bardzo podobne!

cóż ja nigdy nie miałem dostępu do technologii i raczej byłem ekonomicznie
wykluczony ... lata i misji religijnej i konfrontacji z różnymi środowiskami
skutecznie wyeliminowała mnie z życia ... jeszcze na dodatek:
powrót tematu pedofilii religijnej wraz z filmem:



warto zapoznać się z poniższą recenzją filmu
http://kulturaliberalna.pl/2016/03/01/stanislaw-obirek-zrozmiec-system-spotlight-2/

ja dodam informacje do wiedzy ludzi i ofiar ... nie wszytko jest tu podawane zgodnie
z tym choćby co mi tłumaczyli religijni z środowisk homoseksualnych;
oni twierdzili że to cena za celibat i to jest ich przywilej że mogą tak
mścić się na wytypowanych przez nich ofiarach! to niewielka cena za to jakie robią dobro
dla reszty społeczności! a jeden z klech wprost szydził, że jak będą ich oskarżać to
niech same swoje dzieci okaleczają!
Przez te 40 lat gehenny jaką mi zgotowali tylko dwóch uczciwie przyznało się do zemsty
i że to za to że oni nie mogą być z swoimi dziećmi (a mieli i kochanki i dzieci z nimi).
Jeszcze co ciekawe, wiele środowisk religijnych wręcz rywalizuje o ilości ofiar
a wcale nie chcą zaprzestania tych praktyk!
spotkałem się nawet z szyderstwem jednej z religii; ich dziennikarz obraził się
gdy wyszły afery o pedofilii na światło dzienne w jego regionie  i pojechał z zemsty
 udowodnić do konkurentów że u nich też jest pedofilia (wcale im nie chodzi o
zaprzestanie tych praktyk, to najczęściej chodzi o ... wy u nas wykryliście, to my u was)
Jeszcze jeden siepacz religijny mi się tłumaczył z religijnej dewiacji i tłumaczył
praktyki pedofilskie jako karę za grzechy (tu paradoks - ofiara pedoli ma pokutę cierpienia
za nie swoje grzechy; klechy i ich siepacze mszczą się na wytypowanych i na takich co im
wolno) ... bo musi być jakaś kara za grzechy!!!
Czy też znane mi dwa para-obyczaje religijne związane z pedofilią rytualną ... ale te
powody są tajne!!! to wiecie cicho sza!

Cóż! ja współczuje następnym pokoleniom i ofiarom religijnych wojen psychologicznych.
Przez lata szczuto mnie i prześladowano, z zemsty klechy nawet knuli i z ich siepaczami
oskarżali mnie o prostytucje, homoseksualizm, pedofilie; wymuszali najohydniejsze zachowania!
ich zemsta straszliwa i okrutna i godna współczesnego świata.

Wbrew pozorom współczesna "cywilizacja śmierci i cierpienia" ma się dobrze i pewnie
nigdy nie zaprzestanie prześladowań i niszczenia ludzi!

Jeszcze raz współczuje następnym pokoleniom!

ps:

   I apel do boss-a sekty pedoli, szydziłeś kiedyś ze mnie i się wściekałeś dlaczego
nie napiszę publicznie i się nie przyznam że "czytam" w myślach ... no i już masz
spełniłem Twoją sugestie ... teraz mój apel

ty publicznie przyznaj się do manipulowania ludźmi .... masz dar lepszy ode mnie
ty potrafisz nakazać ludziom co mają robić, manipulujesz ich myślami i chęciami.

I jeszcze dla ciebie taki pstryczek w nos .. słyszałem jak oskarżasz twoje podopieczne
że czytałem im w myślach i tym się zdradziły ... to nie do końca prawda ...
ja słyszę twój przekaz do nich i polecenia ...

pamiętasz jak w Hoorn odprowadzałem na dworzec tą dziewczynę ... kazałeś się
jej zatrzymać przy parkingu ... wydałeś jej polecenie: teraz mu powiedz by ci dał
pieniądze, tam może być dużo ludzi i pomyślą że jestem utrzymanką ... potem kupisz bilet
ale tylko na jedną stacje i wrócisz!

Żałuj że nie widziałeś jej miny i oczu, to ja się zatrzymałem pierwszy i jej powiedziałem:
masz szanse wyboru, to czas na decyzje ... albo wchodzę tam z Tobą i kupuje bilet do
Warszawy i daje na drogę albo tu bierzesz pieniądze i wysiadasz na następnej stacji
i wracasz do nich i naciągasz do końca życia frajerów takich jak ja! tam może ci się
udać zacząć od nowa, poszukaj organizacji pomocowych a nie sekt! wybieraj!
Jej oczy i mina - bezcenne ... a najfajniejsze wybrała: kazała sobie kupić bilet na całą
podróż i tylko na drogę by miała!

Tak samo polecenia do Jolki słyszałem jakie wysyłasz i do innych!

Pozwól by ludzi religia i wiara miała sens ... przez ciebie są sektą pedoli i naciągaczy!
Ujawnij się i swoje metody określ ... bo wielu ludzi krzywdzisz i oszukujesz
swoją obłudą ... szkoda nauki Jezusa i wielu dobrych spraw; to wszystko niweczy
Twój dar i umiejętność manipulowania myślami!

czynisz z nich żałosnych pedoli takich jak ty i niszczysz ich potencjał wiary!

Ujawnij się i swoje metody teraz ty ... teraz twój ruch!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz