wtorek, 27 czerwca 2017

Śmierć - na zamówienie!


Jedna z ważniejszych relacji z moich walka z sektą pedofili i TVPedofilska;
dziś 27-06-17
jest ogłoszony pogrzeb mojego syna Adriana ... sekta przypomina wszystko co z tym
związane ... rozwód w Krośnie w Sądzie też w ten dzień w 2011 roku ... adwokat
jego matki bierze udział w morderstwie i pomaga jej czynnie zacierać dowody
zbrodni ...
w latach 1960-67 ks.Szpunar wielokrotnie wszedł w konflikt z Marian_Ronowski
narzucił na niego klątwę Rzymsko-katolickiej sekty ... przepowiedział lis mój
i Adriana ... Adrian miał się urodzić 1990 roku ... urodziła go działaczka katolicka;
nazywają je "boże_krówki" jest ulubienicą klanu_Juraszanek i Biskupów ... zajmują się
zabijaniem na zamówienie ... wymuszają wypadki śmiertelne i samobójstwa.
Ksiądz przepowiada że zostanie księdzem bo Marian zniszczył księżom w Seminarium
Przemyśl ustawienia do wymuszeń hologramowych.
Ja miałem im posłużyć do ich szyderstwa.
Adrian miał w ramach drogi_kariery w hierarchii  katoli  być księdzem i działaczem;
i zginąć w wieku 27 lat ... ja nie mam mieć nic i mam być przygotowany na potrzeby sekty.

Jest ból i rozpacz w sercu ... nic nie można tam gdzie sekta rządzi i wymusza
obyczaje ... na echu starej rzeki ... które nazywam wifi_echo-pastucha ... szydzą:
- tak drzewiej bywało! 
Przypominają mi od kilku dni o tym co planowała Bożena_Zajdel i jej kuple z sekty.
Prokurator i z Gorlic i Krosna pomaga jej ... zlikwidowali wspólnie wiele osób ...
ma to związek z zamordowanie Adriana_Piecuch-Padoł;
znali się ... jeden i drugi Adrian spotkali się kilka razy ... zginęli na zamówienie
przez Policje i Sąd/Prokuraturę ... jeden Krosna drugi Gorlic ... to mordercy
i oszuści.
Wszystko dla władzy i zastraszenia świata ... wszyscy się mają ich bać, mordercy
są bezkarni ... ja oberwałem po kręgosłupie i rozjechali mnie kilka razy autobusem;
szydzi policjant i nazywa moje uszkodzenia ciała:
- samookaleczenie! 

Fałszują ... zgodnie z przepowiednią sekty ... przyjechał mój "Straszy_Brat"
czyli podoficer_polityczny z WSW/MSW i zaproponował  że za mnie da wieniec
na pogrzebie Adriana ... to on jest "Starszym_Bratem";
dziś pogrzeb ... nie mam możliwości nic sprawdzić ... na echu puszczają mi
informacje ... jest faktycznie pogrzeb ... zwłoki są zmasakrowane a genitalia uszkodzone
przez zboczeńców-katoli ... ciało człowieka nie jest żadną świętością ... towar jakim
handlarze niewolnikami posługują się od wieków ... od tygodni w ramach
sekty jeżdżą po imprezach i tańczą Chochołem-Ronowskiego ... mordercom wolno
bo to ich teren i Rząd tak zarządza niewolnikami!

Przypominają wypadki jakie Adrianowi organizowali ... łamali dłoń i kilka razy
narażali życie ... nie wiadomo co ważniejsze? hologramowa instalacja w budynku
Bożeny_Zajdel przy ul.Brzozowskiej 135 w Krościenku_Wyżnem ... tam mnie
i dzieci przywożono do katowania w 1981 roku ... na koloniach_karnych
wszystkich katowali i prowadzili choćby tam ... wspomnienia są podłe ... przypominają
akcję duszenia dzieci i inne ich morderstwa:
są bezkarni i im wolno 
Puszczają na echu informacje o duszeniu dzieci przy okazji zabicia Adriana_Piecuch-Padoł;
Policjanci na akcje się wymieniają hologramami postaci i ciałami.
Wtedy chcieli zginąć; gdy zobaczyli co robią ich ciałami ... twierdzi ktoś ... się sami
podstawili ... zabiłem podobno kilku ... ja kojarzę 5 osób ... dorosłych mężczyzn
przypominających posturą para-dzielnicowego z Osiedla_Wydziału-X ... zostaje
martwić się o żywych by godnie odeszli z tego ich świata ... parszywa sekta
i ich zasady są jakie są ... nie opłaca się tu żyć.

---
szydzi rezydentka że mogę jechac na pogrzeb ... na wrócenie uwagi o pobyt
na Krościenku_Wyżnym ... odpowiada morderczyni że mogę się zatrzymać
u Guniów ... lubili mnie ... a co z celą i uszkodzonym implantem i organami
wewnętrznymi? czym mam jechać?
za 200 złoty wynająć "karawan" czy dać klechom na pogrzeb lepiej?
Zamówię może mszę w Bazylice_Pedofili? ... powinni pamiętać Mariana_Ronowskiego;
Sławomira_Ronowskiego i Adriana_Ronowskiego.

Szydzą ... tańczyły katole z nim ... taniec chochoła to zlepek nagrań z tańców
z wynajętymi pedofilkami z sekty ... potem robią taniec-chochoła;
Tańczą w ramach udawanych spotkań bo to towarzyskie imprezy;
ludzie nie wiedzą  o instalacjach_hologramowych i weselach_hologramowych.

Wczoraj puszczają mi szyderstwa Agnieszki_Gozdyry ... TVPedofilska
wciąż morduje dla ich organizacji.

--- 09:50 
wciąż schodzą echa ... wedle nich Adrian_Ronowski chodził po wąwozach_śmierci; 
to zemsta klanów katoli za ks.Popiełuszkę ... wciąż knują i coś insynuują; 
Bożena go wytypowała z księżmi, odmówił udziału w ich hologramowych_ustawkach 
typu "stoliczku_nakryj_się" i "wesela_hologramowe" ... tam są wejścia dla nieproszonych 
gości; dla sławnych osób; dla Urzędników"; dla Strażników_Rodziny-klanu; itp itd. 

--- 11:39
echa umów Bożeny_Zajdel jak chodzi o zabicie Adriana, Kingi i Pauliny ... wciąż
polują na wszystkich ... na Paulinie wymusza samobójstwo ... Grzegorz_Zajdel i klechy
planowali jej to samo co mi ... ma mieć skłonności samobójcze ... Kinga odmówiła
bycia "po_mamie" Bożą_Krówką i nie kontynuuje Juraszanek tradycji ... ma też wyrok 
śmierci ... mordercy i sekta coś knują ... przypominają o pochodzeniu Bożeny i Grzegorza;
to Rosjanie z kalnu_Zajdel z Słowacji ... mają kilku wysokich rangą sponsorów ...
ktoś szydzi i przypomina o hologramach w budynkach Maria_Zajdel-Frydrich
Stefani_Zajdel-Jurasz ... wszystko manipulowane i szydzą... dzieci miały hologramy
i smycze_niewolnicze od urodzenia ... ks.Szpunar ich pilnował i klerycy z sekty;
bojówki Jehowych ich też kontrolują ... morderca z niego jednak nieugięty.

--- 16:06
wciąż sekta robi szyderstwa ze mnie, z śmierci mojego Taty i pogrzebu mojego syna:
Adriana;
wciąż robią szydercze komentarze i robią mi wspomnienia z wyczynów i intryg
Policji_Politycznej i WSW ... trudno coś konkretnego ... są tylko echa nowej rywalizacji
i walki z Starszym_Bratem i Bogdan_Stankiewicz.
Są echa zmowy Bożeny i bojowniczek sekty ... potrzebują martwego Ronowskiego.
Fałsz i obłuda ... nie warto być swiadkiem ich morderstw ... wciąż Buźniak i Mrozek
jako Policjanci w Gorlicach chodzą i szydzą ze mnie ... klan_F-Much aktywny
na korytarzu blok11

--- 28-06-17 
echa planów zbrodni ... w latach po 1991 ... ja i moje dzieci byliśmy wielokrotnie 
 trucu w tym ... dodawano wapno gaszone do wody pitnej i narkotyczne substancje;
wielokrotnie oblewano celowo dzieci wrzątkiem i łamano kończyny ciała by znakować
 niewolniczo ... Adrian zginął zgodnie z zamówieniem i Sąd w Krośnie fałszuje dowody 
mordowania ... to zawodowi oszuści i mordercy! 
Wciąż planują morderstwa Pauliny i Kingi by pedofilki i morderczynie 
mogły zatuszować to co im robiono od dziecka w ramach parszywego społeczeńśtwa
rządzonego przez handlarzy_niewolnikami. 

przypominają szyderczo jak wrzucali trutki do studni ... otruli wtedy psy i zabili 
... uszkodzili/otruli mnie i dzieci ... tu szydzą że to powolna śmierć i jest związana 
z ich przepowiednią ... pozostałe trutki dozują i efekt się liczy po kumulacji 
wszystkich składników ... morderczynie z Sądu im pomagają by nikt nie uciekł 
i nie wyrwał się ... muszą zabijać! 

--- 29-06-17
Sekta pedofili mi podaje informacje przed chwilą: 
Adrian zginął 5 lat temu ... sekta pedofili chodziła nim przez ten czas. 
Tak samo jest z Pauliną i Kingą!  
Pedofile i sekta dusicieli dzieci zwyciężyła. Zemsta ks.Szpunara+Jan_Nowicki+K.Geletta
dokonana na mnie i na moim Tacie.   

... cdn ... w trakcie zbierania informacji

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz