środa, 28 czerwca 2017

zabijają bo im wolno! kulisy morderstwa

Sekta pedofili miała wczoraj rocznicę ... pod koniec czerwca 2010 roku sekta
zorganizowała zjazd bojówek i szprycowała mnie ... letarg ... stan_hipnotyczny ...
 to co wywołali to przygotowanie mnie do rytualnego morderstwa nazywanego
przez Rząd i mendy_gorlickie: samobójstwo ... wedle sekty mam
skłonności samobójcze!

całość przygotowań do tego wydarzenia jest skomplikowana ... wszystko wskazuje
że chodzi o czerwiec 1967 roku i czerwiec 2010 to zemsta na mnie za walki ludzi
z handlarzami_niewolnikami. Ludzie przegrali, nie mieli broni ... walczyli gołymi
dłońmi z uzbrojonymi handlarzami_niewolnikami ... sporo osób trafiło
do niewoli ... do enklawy w Holandii ... chcą żeby opisać to wszystko ... najpierw
co pamiętam z czerwiec 2010 roku ... potem kulisy ...

(27-czerwiec2010 burza  i szprycowanie przez sektę_pedofili w Opperdoes)
czerwiec 2010 roku

zaczęło się od przygotowań; narkotyki podają do kawy i do napojów;
wymuszają pedofilie i podsuwają dzieci ... bojówki sekty chcą przed moją
śmiercią mnie zniesławić ... tak robią z świadkami morderstw sekty ... przypominają
przepowiednie.
Ich plan skuteczny ... utrzymanie w stanie hipnozy i chodzenie ciałem wytypowanego hologramami; to zwykłe niewolnictwo, ale skuteczne.
Warto pamiętać jestem w letargu i to informacje analityczne ... handlarze_niewolnikami
są mistrzami fałszerstw i wynajmują iluzjonistów do fałszowania dowodów ich działalności.

co pamiętam?
niewiele ... jestem wtedy w letargu od kilku dni ... ten dzień ma być szczególny dla sekty;
to ich baza do wąwozów_śmierci i Czyśćca ... dopiero pamiętam
zaproszenie "blondyn-budowlaniec" na ich imprezę ... idę w letargu ... jest zjazd sekty;
bardzo dużo ludzi, tłum ... część rozpoznaje ... ale czekam na ich polecenia;
blondyn/budowlaniec ... podaje mi szklankę z napojem i coś do dłoni ... karze to zażyć;
szydzi: zażyj to! spróbuj to ... śmiech ... to ci pomoże, masz trzy dni! ... coś jeszcze
mówi; potem ktoś mówi:
- powiedz co masz powiedzieć! 

Ktoś wywołuje mi wspomnienia z szkoleń; z spotkań sekty, nagle pojawiają się
echa osób i mówią co mam powiedzieć:

1) szkoli mnie ksiądz w 1973 lub 75 roku ... lub dwa razy ... jestem przeznaczony
przez sektę ... mam kabałę-scenariusz rozpisaną ... uszkadzają mi genitalia i ciało;
miażdżą ciało ... ksiądz; prawdopodobnie dwaj z duetu Mucha/Bugno i Bugno/Mucha
to krzyżowy duet: ksiądz i kochanka a zarazem brat z siostrą ... siostry są
u przeciwnego księdza ... czyli ...
rodzeństwo Bugno
rodzeństwo Mucha
wymieniają się kobiety księżmi by nie było w rodzeństwie związku!

Opowiada o Holandii i enklawach; szkoli kto i co ... chodzi o jakieś procesy o pedofilie
w Holandii ... przepowiada co i kiedy ...też na terenie Polski ...będzie ogłoszone;
by procesy o pedofilie były wtedy co trzeba przeprowadzone ... karze im powiedzieć:
- jak nas będziecie oskarżać o pedofilie to sobie same okaleczajcie dzieci!

2) szkoli mnie lekarz szkolny;
jak będziesz ... tu zapomniałem ... mówię że nie pamiętam i szukam dalej co miałem im
przekazać

3) szkolą mnie kobiety ...
karzą przekazać rezydentom że wiedzą o "dziuplach" z kobietami do seksu;
chcą zaprzestania chodzenia do burdeli i zakazu prostytucji ...

dorzucam żeby im nie wierzyli bo małżeństwa rozwalają ... lepiej chodzić do burdeli.
Mówię im o ich planach "prób_miłości" o testach jakie planują na małżeństwach.
Mężczyźni przesadzają w testach seksualnych i mają to robić tyko kobiety.
to mam wrażenie mówi mi: Czapkowa/wyrodna_B.H./ i chyba jedna kobieta jeszcze.

Od siebie im mówię że to nie ma znaczenia czy kobiety czy mężczyźni testują: parę.
To i tak: test głupiej dziwki!

Mieszko+Piotr_Tylko  chcą by łączyli się w pary na wyjazdach by nie chodzili
po burdelach ... pary-K+M rozdzielone by się dobierały ... panna+kawaler;
rozwodnik z 1 dzieckiem+ rozwódka z jednym .... rozwodnik z określoną liczbą dzieci
plus rozwódka z tę samą liczbą dzieci co on ... rozwód automatyczny przy odległości
między kobietą i mężczyzną z związku_małżeńskiego większą niż 600 km

4) przypomina się lekarz szkolny w latach 1977/78... karze powiedzieć,
 by nie szprycowali dzieci  narkotykami i nie wysyłali na misje ... bo coś widać ...
nie pamiętam wszystkiego.
Coś chodziło o wybudzanie się dzieci, że nie chcą tego robić i płaczą:
po co to mi karzecie robić.

5) szkoli mnie Anna_Chmura (lata 1977-82) i opowiada o Holandii i o bojówkach sekty
przy K.Geletta/J.Novica ... ale co chciała przekazać nie wiem ... wiem o powiązaniach
że miałem dopiero mówić do osób które to zaaranżują. Miałem pisać poezję i jakieś
tematy poruszać o Łemkach i regionie Gorlic.
Najwięcej kojarzę: Waldemar_Kozubek ... Jolanta_Fligiel
Dużo chodzi o religię i wybory_systemu wartości.

---- dodatek z echa --- chcą osoby zainteresowane zmiany nazwy Beskid_Niski
na Beskid_Gorlicki lub Beskid_Łemkowski; Anna_Chmura coś mnie szkoli w tej
kwestii ----

6) szkoli mnie w latach 1983-87 Piotr_Tylko karze przekazać "holendrom";
- macie się odpierdolić od ich kobiet! woźcie sami swoje dziwki! ich głupie dziwki
są tylko dla nich!
Mieli od lat kłótnie o seks z głupimi; wożą na misje swoje ... a "holendrzy" im podbierali
i oferowali nawet małżeństwa.
Chodzi chyba o podróże i wożenie przez rezydentów ... chyba chodzi o odrzucenie
prostytucji_gościnnej ... tzn: gospodarze przyjezdnym obstawiają lokalne dziwki.

7) Maria_Kozłowska szkoli mnie od 1986-96 ... była w Holandii w latach prawdopodobnie
od 1982-87 jako rezydentka po "mamie"; jeździ na jej miejsce; karze przekazać:
- przyjedźcie w Góry i Bieszczady do Polski; zaprasza; tu można bezkarnie przekręcać
chłopów! tu wam powódź nie grozi!
Wspomina pobyt, jak "holendrzy" zastraszają kobiety przepowiadaniem "powodzi"
i innych klęsk żywiołowych ... tu mają dużo koleżanek rezydentek; mam coś
powiedzieć dziennikarce z TV-holenderskiej jej znajomej ... mam też
przekazać coś jakiejś starszej osobie ... pamięta jak strzelali Polakom w plecy;
po walkach została grupa żołnierzy w Holandii i po zdemobilizowaniu zostali tam;
podrywali kobiety i łamali im serca ... miałem z jej wnuczką się spotykać i miała
ją ostrzec przed Polakami! to podrywacze i zostawiają je same!

8) ksiądz_Szpunar (w latach 1983-85 i 88-97)  i Grzegorz_Zajdel ... szkolą mnie
do wyjazdu  w latach 1988-97.
Mam w Holandii być; Anglii i USA ... wszędzie jest ustawka, co i komu powiedzieć;
dużo kwestia spraw o pedofilie i inne przestępstwa księży ... chodzi o przejmowanie
terenów sakralnych ... biorą tereny na co inne, a po jakimś czasie zmieniają terenu
przeznaczenie na inne, np: budynki kościołów zamieniane na sklepy itd itp.
Karzą przepowiadać wielki potop i trzęsienia ziemi, pęknie Bazylika w Rzymie;
Holendrzy mają się mają na starą wiarę nawrócić.

9) Wiesław i Mieczysław_Liput ... szkoli mnie Mieczysław w 1980 roku przed rozjechaniem
  autobusami w Sękowej; stawia tam piec_kaflowy u klan_Padoł i muszę odrabiać jako sierota ...
Uzgodnienia na linii Mieczysław_Liput+Czesław_Padoł+Jan_Kowal ... wszystko
po dziś uzgodnione i na przyszłość ... to kabała scenariusze ...
szkolą mnie też w 1983 roku gdy pracuje z Pigoniem na Krościenku_Wyżnem;
i w 1990-96 i 2000-06 ... na jednym z szkoleń Wiesław_Liput karze mi
Ukraińców pozdrowić od KGB i że pamięta ... karze powiedzieć "Anglikom" że
ich baza w Holandii ma w WC zakładane wizjery przy klamkach ... dodał żart_Łotruski
ale kto chce niech się tam dowie ... miałem sporo ich wytycznych i większość wymusili
do dziś!

... cdn ...
ps: nie nastąpi ... jednak; nie pozwalają mi pisać; oni chcieli co inne i piorą mi w laptop
urządzeniami hologramowymi ... gdy piszę manipulują tekstem i przed aktualizacją
wyłączają ... ot system mend_kościelnych

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz