sobota, 3 czerwca 2017

śmiercią się handluje!


Relacja z kulis i tego co sekta robi. To autentyczne wydarzenia ... kiedy?
nie wiem? ... w wyniku ataku policji z Gorlic byłem szprycowany przez wiele
lat i nie potrafię podać daty ... to związane z serią morderstw i napadów
zorganizowanych przez Policje-Gorlice (głównie klany_A-Z i Straż_Biskupia).

 Jadę samochodem marki Opel ... do Sękowej; zaproszenie, dzwonią po mnie
z klanu_Padoł ... muszę być ... jadę do dzielnicy-Krościenko nad Sękówką.
Teren obstawiony bojówkami sekty ... czarne_koszule ... gdy wjeżdżam
na ich teren ... bojówki za mną blokują drogę ... dojeżdżam do budynku
gdzie w 1975 roku krzyżowały mnie mendy_kościelne i Jan_Kowal przepowiadał
mi los w ramach sekty. Czuć dziwną aurę ... dla mnie znana ... nośna_hologramowa.
Jest kilka osób ... mam wrażenie że ktoś chowa się przy budynku_gospodarczym
i przy innym zabudowaniu.
Stoi przy ścianie chłopczyk-Adrian ... sięga po coś i nie widzi
nic ... odgłos wyraźny: chce mi się pić! piciu! piciu! 
Odruch; przypomina mi się tu wiele pułapek ... lepiej niech coś z budynku
weźmie ... podchodzę i wytrącam mu pojemnik ... biorę na ręce i prowadzę
do budynku; tam osobom w kuchni mówię by dały mu pić;
Stoję na linii_budynku ... nośna od ukrytych pomieszczeń i dostaję
szprycę bordoświądkiem.
Wścieka się Artur_Padoł że mu psuje robotę ... jest analityczny przekaz i prezentacja,
jak kobieta zamawia w ramach rozliczenia dodatkową robotę: śmierć dziecka.
Siedzę na-szprycowany bordoświądkiem.
Beata OdWróżki zostaje przez klan delegowana do uśpienia Adrianka i po chwili
wychodzi.
Za ścianą pokoju są przejścia ... jest ustawka_hologramowa i włącza się nośna.
Wchodzi Policjant i dusi dziecko ... łapie je dwoma dłońmi ale ucisk inny ...
ma nie zostawić śladów duszenia ... słychać w tle krzyki kobiet ... ktoś
trzyma kobietę i szydzi że sobie urodzi nowe ... drugą ktoś trzyma i tłumaczy
że tak musi być ... trzecia walczy i krzyczy: zostaw moje dziecko.
Adrianek wygląda na uśpionego i bladego, sinieje ... czarne_koszule są na wizji
i nikt nie reaguje.
Wstaje łapie Policjanta prawą dłonią za krtań i zaciskam ... dusi się i rzęzi  że
przeszkadzam w akcji ... kazałem mu puścić dziecko ... nie puszczam; zwiększam
ucisk ... wzywa pomoc innych policjantów ... w tle słychać że ustalają taktykę
ataku; ustalają że jestem praworęczny i wyjdą jego plecami na boki i zaatakują.
Gdy wychodzą nadstawiam lewą rękę i ustawiam dłoń tak by sami się pakowali w
zacisk palców ... robię palcami przegięcie jakby złamanie kręgu szyjnego i
po chwili jest po nich ... po chwili się okazuje że szafa to hologram i tam są
trupy policjantów ... w tym momencie wchodzi Prokurator i ogląda dziecko.
Wścieka się że nie gotowe ... ma jeszcze kilka do objazdu miejsc śmierci_dzieci.
Każe dokończyć morderstwo ... ktoś coś mu mówi i ten ... rozgląda się i wścieka
kto to zrobił ... jest ostra bijatyka ze mną ... wzywa pomoc gorlickich_pielęgniarzy.
karetka stoi przy budynku ... są wściekli i dopiero wejście jakiejś kobiety
powoduje u mnie zanik pamięci i czuje tylko tych z karetki pielęgniarzy jak
mnie atakują ponownie od tyłu i coś aplikują.
Wcześniej wyraźnie podczas bójki mojej z Prokuratorem dziecko się budzi
i jest wystraszone i mam wrażenie zaspane płacze.
Wyprowadzają mnie przed budynek i czymś szprycują ... podchodzi
Janusz_Soczek i Dzielnicowy_Dziwisza w czarnych_koszulach i odwożą
mnie do Gorlic ... szydzą coś i komentują że jestem skończony.
Przez mgłę pamiętam jak idę z nimi i miejsca. Kilka dni jestem nieprzytomny.

--- echa sprawy ... 
wyjaśniam ... hologramy to specyficzna broń ... jest nic nie warta w systemie
prawa określanego i egzekwowanego ... do dziś jest stosowana ze względu 
na bezkarność i przywileje policjantów i księży używających pastuch_pątniczy 
jako broń. 
To stara broń handlarzy niewolników ... konsole_niewolnicze zwierząt i ludzi ... 
adoptowana do współczesnego systemu politycznego. 
Bezczelność polityków i Rządów popierających handel niewolnikami 
jest nie do pokonania prawnie ... mnie dzień w dzień katują szyderstwami, 
okazuje się ... stare konsole_niewolnicze to obecnie: talenty i służebność!!! 
Bezczelność tym większa że mają system polityczny do użytkowana tego.
Sprowadzają skazanych niewolników na wąwozy_śmierci  (np: szlak_pątniczy 
od Krościenka-do-Krościenka) i wyżywają się na nich. 
Uduszenie tych dzieci co opisałem wcześniej to jeden z ich systemów.
Napuszcza się dzieci wcześniej płynem do hologramów ... ciało dziecka 
rosnąc powoduje że hologram zostaje ... czyli np: talent_efekt-duszenia. 
Dusiciele mają hologramowe urządzenie do użycia na nośnej_hologramowej 
i zaciska na szyi ... nie zostawiając odcisków palców policjanta-dusiciela ... wedle 
mojej wiedzy analitycznej ... Adrianka którego opisuje 
wcześniej skazano i przeprowadzono przez okoliczne wąwozy_śmierci. 
Wtedy co ja byłem dokonano ostatecznej egzekucji. 
Policja i Prokuratura jedynie pilnuje, by sprawa była odpowiednio zafałszowana. 

---04-06-17
dziwne uczucie? ... myśleć za morderców i szacować ile wart jest człowiek 
że chcą go zabić? 
ile warta śmierć? 
Handlarze śmiercią i trupami mają zysk z tego ... robią to ... w akcji zabicia 
tych dzieci trudno wskazać jednego mordercę ... tu jest winien Rząd 
ich wspierający ale tak co wieści i przemyślenie:
1) rozliczenia między Policja / Prokuratura / Sąd w Gorlicach; Sękowej; Kraków. 
2) rozliczenia między klanami Straży_Biskupiej i przy Policji 
3) zlecenia dokonali ... 
^^w przypadku Adrianka:
 wrażenie analityczne z ech rozmów: Artur Padoł i kobieta z otoczenia Iwony_Piecuch 
^^w przypadku innych dzieci:
a) jedno zlecał mężczyzna ... i chodziło o zemstę uczuciową; kobieta chciała urodzić 
    jedno dziecko ... on stwierdził że urodzi sobie jeszcze jedno i to zlecił zabić
b) drugie ... zamówienie od "mamusi", dziecko się zepsuło i chciała wymienić na 
   lepszy model
c) trzecie to zamówienie koleżanek ... dziecko okazało się nieuczciwe jako konkurencja 
         dla dumnych właścicieli innych dzieci. 

Wiadomo; ktoś musi umrzeć by ktoś ekonomicznie mógł żyć - lepiej!
Pewnie niedługo kolejne ciosy ... już wiadomo że wyrodna-macocha współpracuje
z Sądem w Gorlicach i manipuluje ... lokalne klany fałszują zbrodnie i pomagają
"pracownikom" karetki pogotowia mścić się na mnie.
Dlatego rządzące tak się mszczą i niszczą mnie w ramach Państwa morderców
i handlarzy niewolnikami.
Policja wczoraj robiła popisy ... fakt Soczek czy Buźniak to oficerzy polityczni
i raczej są używani do akcji roboczych ... ale są elementem systemu.
Przypominają że Ryszard_Buźniak/Inkasent to ulubiony dziadek_z_fali
kilku faktycznych Oficerów; Inkasent brał najgorsze zlecenia i je nadgorliwie
wykonywał ... pokazówki robili z fali dziadów i z ich akcji jak nachodził już
w cywilu mieszkania wytypowane przez Policje do splądrowania.
Przypominają że to Policjanci na służbie. Lubią wracać do morderstwa tych
kilku dzieci i do morderstw dziewcząt przeznaczonych do prostytucji.
Są echa jak traktowali mężczyzn gorzej w tresurze jak kobiety przeznaczone
do prostytucji ... Rząd i Policja powinni być dumni z tego co potrafią.
Wielu po usługach dla Policji popełniało samobójstwa; katowali psychicznie
i chwalą się ... co trzeba zrobić dla rządzących.
Żal gdy giną dzieci ... ale to ich chyba jedyna szansa że Rząd i Policja ich
nie dorwała ... zboczeńcy są okrutni i bezwzględni.

Tamte dzieci ... są echa nakładane ... Policja i Rząd próbują fałszować
wszystko; puszczają echa o trumnach z kamieniami i że dzieci nie istniały
a ja jestem chory psychicznie ... lokalna pedofilka ... codziennie mi wypomina
że nienawidzę ich!!!
Szykują coś ... macocha ma spore wsparcie pedofilek_gorlickich ...
brała udział w akcji w Sękowej ... czy byli w innych miejscach? nie wiem!
Na pewno: Janina i Barbara Honkowicz i Grzegorz Padoł brali udział
w fałszowaniu morderstwa i manipulowaniu świadkami ... grozili mi i kilku
osobom mogącym coś wiedzieć.

Już dziś można z całą pewnością podać:
To Rząd na ternie Polski organizuje morderstwa dzieci ... ich służby
są organizatorami handlu śmiercią ... nic ich nie powstrzyma!
Przykład akcji_Sękowa ... zaplanowane i wykonane morderstwo kilkorga dzieci.

Pyta się ktoś na echu po co się czepiają ... właśnie po to ... to jest fala dziadów! 
i tak się likwiduje świadków morderstw rządzących ... klany_morderców 
niezależnie czy klan oficerów politycznych czy Straż_Biskupia są ważniejsze.
Ktoś przed chwilą szydził że kradną to co bym ekonomicznie posiadał ... Rząd
im to daje bo oni to wydają a nie ja! 


---05-06-17 
zbieram echa sprawy morderstwa na kilku dzieciach ... są to informacje 
analityczne z tego co puszcza "władza" w ramach prób fałszowania zbrodni;
ale i informacje dochodzą związane z Hologramami_wspomnieniowymi. 
Ja przyjmuje i opiszę zgodnie z własnym systemem wartości to co uzyskałem 
jako informacje. 
^^^ Artur Padoł i klan_Padoł to bojówka ks.Dziwisza/Dziedzica ale i NKWD 
wraz strażą_gułagu. Robi często usługi dla Sądu w Sękowej i Krakowie. 
Są echa kilku jego akcji dla sędzin by usunąć lub zdyskredytować świadków 
przestępstw. W rozliczeniu sędziowie i adwokaci pomagają zamordować 
dzieci w tym Adriana_Padoł-Piecuch ... i zafałszować zbrodnie. 

^^^ Artur jest "starszym_bratem" Bogdana ... a ktoś z Sądu-Gorlice lub 
Kraków ... "starszą_siostrą" Iwony ... to oni zlecają zabicie dziecka Iwony+Bogdan;
to zemsta za próbę ucieczki. Bogdan i Iwona są więźniami 
klanów_pątniczo-niewolniczych;
chcą uciec i ktoś im podsuwa ucieczkę ... wiedzą o tym Artur i SSIwony ... 
Adrianek zostaje zwabiony do Sękowej ... pilnują go 
Janina Padoł i Barbara Honkowicz (pierwsza żona Kazimierza Honkowicza 
z dwójką dzieci Krzysztof-Sławomir i Beata) 
Klan_Padoł bierze go na wąwóz_śmierci by nie uciekł  ... są echa kilku przejść 
między ... Krzyż_KajzeraPrzyMęcinach --- Krościenko_nad_Sękówką (dzielnica 
Sękowej przy drodze na Męcinę Małą i Wielką). 
Wyraźnie pilnuje od dziecka Bogdana i Iwonę klan_pątniczy ... z ich taktyki
jaką znam wynika że im przydzielili "opiekunów": Anetę w Męcinie i 
Grzegorza w Sękowej. 

^^^ są echa zmowy adwokatów i policjantów-morderców ... klany straży_gułagów 
są bezkarne bo to usługi dla Rządu i urzędników i to śmierdzi ... 
wygląda na Rząd_handlarzy_niewolnikami. 

.... w trakcie przekazu informacji ... mogę coś dopisać lub mi nie pozwolą ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz