poniedziałek, 5 czerwca 2017

Tricki hologramowe - spis

Chcę tu opisać kilka sztuczek hologramowców ... jest ich sezon w pełni.
Wymuszają samobójstwa; wypadki ... morderstwa to norma ... ale są
i kradzieże ... od wielkich po drobne

^^^ 16-06-17 tricki a-la zjawiska_paranormalne

sekta pedofili chce wykorzystać zjawiska fizyczne i hologramy do sztuczek
z zjawiskami_paranormalnymi ... ja je nazywam: paranienormalne ... o co kaman?
w latach 1964-67 w bloku przy Kopernika 11/27 TVPedofilska z Warszawy
buduje instalacje do wyświetlania hologramów ... chcą wywoływać duchy
i robić horrory wiarygodne ludziom ... po 2004 roku Google-Kraków i Polsat
przygotowują specjalne efekty ... np:
Bogdan_Stankiewicz z Ajdżent_Mu i Rudascali ćwiczą otwieranie drzwi
hologramami i przekręcanie klucza w drzwiach i inne ... jest to ohydne ...
zastawiają budynek od zewnątrz i wewnątrz hologramami i wyświetlają
różne sztuczki wizualne ... wszystko pod trans hipnotyczny ... po co to?
choćby pod wymuszenie samobójstwa ... śmierć na wizji, podczas takich
eksperymentów to super alibi ... kto powiąże powieszenie się osoby z morderczynią:
Agnieszka_Gozdyra
i choćby weselem_hologramowym w Restauracji_Gorlicka (obecnie Klub_Paradiso)?
Kto powiąże śmierć ludzi z Policją i czerwcem_1967 roku? czerwcem 1983? czy innymi?
Kto powiążę śmierć dzieci i ludzi z "iluzją", skoro to plener filmów i programów
o paranormalnych zjawiskach?
Przekrętów tu sporo ... choćby w 1974 roku wniesienie rzeźbiarzowi do piwnicy bloku
dwie lub trzy deski około  2,80 metra ... sztuczka paranienormalna godna TV i Google.
Ale jak dla mnie tandeta.
Puszczają mi od 6 lat głos_zbuka z urządzeń typu "sufler" przy echu_studni pod blokami
i puszczają nośną_hologramową ... muszą mnie zaszczuć psychicznie ... jedna z sztuczek
to wymuszenie samobójstwa na jednej linii ... to przygotowane miejsca i czas
zaszczucia psychicznego ... zjawisko paranormalne? czy zbrodnia doskonała?

^^^ (05-06) Inspiracją jest robienie zakópów* ... zakupów .... prosiłem by zdjęły
   polinistki_gorlickie*
polonistki_gorlickie swoich bojowników ...
- nie mogą! ... odpowiedziały w ramach systemu-echo!
to piszę dalej zgodnie z panującym systemem ...
Hologramy postaci i talenty to sekty specjalizacja ... mój blog to przykład; ja pisże*
piszę i ze mną pięć osób-bojowników stworzonych przez sektę_pedofilek ... ich
pododdział do walki z buntownikami jest stworzony w latach 70-tych ... to osoby
wyszkolone do robienia błędów ortograficznych i stylistycznych ... też wymuszają
co chcą by pisać.
Polonistki są nie tylko zboczone i stuknięte, są szkodliwie społecznie ... ale rząd i kilka
Pań_Ministra jest ich przyjaciółkami ... podobno to normalne!!!

^^^ sklep i zakupy; swego czasu pisałem o głosie_zbuka używanym do wymuszeń
na sklepach ... dziś deja_vu innej sytuacji uwielbianej przez "budowlankę";
najpierw wprowadzenie:
Gorlicka-budowlanka to szkoła dla hologramowców; mugoli; i niewolników.
Sieroty-niewolników tam poznać po przydziale jako pracownicy do
elit_hologramowców.
Robili od 2011 roku remont w ich sklepie przy Administracji_A-Z Wydziału-X;
tam zaprzyjaźnione ekspedientki od lat z nimi współpracują ... jest kilka
niewolnic ... tu działa przy nich szkółka_kurierek ... muszą odbierać na zapleczu
sklepu "monity" od szefów i Kurierów-Naczelnych ... też Ku-Na lubią robić
zakupy u ulubionych ekspedientek ... przejmują nadwyżki z całego dnia ... utarg
się zgadza i papiery ... a oni mają zakupy za darmo.
W Gorlicach nie wiem kto stał na pastuchu ... ale widziałem ich takie akcje
w Holandii ... na liniach kas stoją hologramowcy i wymuszają zakupy na ludziach
o kilka euro większe ... potem robią albo zakupy lub kradną nadwyżkę ...
mam z SPAR Opperdoes relacje i szyderstwo Jan_Kowal/Down_bojowy i reszta
bojówki ... około 15 osób ... ekspedientki widziały jak ktoś wszedł do sklepu i
ukradł coś z kasy ... po kontroli stwierdzono fałszywy alarm ... jednak zginęło!
kilka osób wcześniej się zrzuciło na 200 euro dla nich.
Ekspedientkom wyświetlają kasę z widokiem hologramowym ... i nie wiedzą
że odkładały ...
W Gorlicach się wkurzyłem kiedyś bo ścigał ekspedientkę złodziej do zmiany
100 złoty na drobne ... a ich nie widziała w kasie ... przeciąłem linię bo wyczułem
skąd nadają i po powrocie ekspedientka była w szoku że są drobne w kasie.

Dziś ich popisowy numer hologramowy (nie lubię tej ekspedientki, to nie powiem
która ... bo mi w Gorlicach i tak stronniczość zarzucają).
Idę na zakupy .... tradycja, z Anonimowym_Nasłuchowcem bluzgamy se
w ramach głosu_zbuka ... fakt wyszedłem wcześniej jak zwykle bo w celi więziennej
bordoświądkiem katują ... chciałem zmienić trochę miejsce ... zawroty głowy i
problemy z koncentracją ... na sklepie wyraźna nośna_hologramowa ...
jakoś chodzę i produkty biorę zgodnie z planem ... niby kumam że chce coś
wymusić głos_zbuka ... ale dotrwałem do kasy ... tu już mocniej uderzyli;
ekspedientka na pytanie ile jest na rachunku ... odpowiada tak ... że manipulują
i kojarzę po chwili albo 22- z groszami lub 26-z groszami ... patrzę na miód
i cenę ... (wcześniej patrzyłem czy mam tyle pieniędzy) proszę ten mniejszy;
kosztował 10- z groszami ... ta bierze dwa o różnej pojemności i mówi że ten się
bardziej opłaci z 15- z groszami ... po chwili mrok w oczach i czuje
zanik możliwości reakcji ... płacę ile chce 40 złoty i z groszami ... tracę wzrok
i proszę by grosze wybrała ... chcę zwrócić uwagę ... ale nie dam rady ... nie
mam paragonu i uniemożliwia mi sprawdzenie ... nie wiem nic ... tylko poszlaki.

Mogli jej wyświetlać albo mi ... robią to od lat ... ale moje podejrzenie jest
przy kurierze_budowlańcu i akcji hologramowców lubiących popis z zakupami
za darmo ... są echa zakładu o darmowe zakupy ... czyli czekają na nadwyżkę
na kasach ... i coś wezmą ... z Policją ustalili progi ... niski próg szkodliwości
to chyba ... no i się nie dali ... już miał jeden mi powiedzieć ... czyli reszta
zgodna z wiedzą innych ... mi się nie udało dowiedzieć.


--- cdn w razie ich akcji hologramowców ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz